علل پایین بودن تری گلیسیرید (چربی خون) چیست؟

رژیم های کم کربوهیدرات ; یک روش موثر برای کاهش این چربی است. معمولا این غذاها، از چربی های ترانس و کربوهیدرات های تصفیه شده ساخته شده بودند. بسیاری از مصرفکنندگان آمریکایی به طور متوسط کالری مصرفی در این محدوده تقریبی دارند. البته در بسیاری از مواد غذایی هم موجود بوده که در ابتدای مقاله گفته شد. همانطور که شما راحت تر با استفاده از درصد روزانه پروتئین بر اساس اطلاعات مربوط به تغذیه، می توانید آن را به سرعت برای تجارت مواد غذایی کم غذا برای غذاهای مواد مغذی بالاتر اسکن کنید.

اندازه خدمت را در بالای علامت ضریب تغذیه بررسی کنید. مطالعهای که در سال ۲۰۱۳ در مجلهی «تغذیه» (Nutrition) در استرالیا به چاپ رسید، تأثیر آب لبو را بر فشار خون زنان و مردان سالم مورد بررسی قرار داد. در واقع هدف از بحث چربی ها معرفی این گروه از چربی ها است که مصرف آنها بایستی در رژیم روزانه ما به صورت فرهنگ در ایند .چربی ها یا روغن های اشباع نشده به صورت مایع می باشند و در واقع چون این روغن ها در برابر نور و حرارت آسیب پذیرند در صنعت این روغنها را هیدروژنه کرده یعنی پیوند های دوگانه آنها را شکسته و ظرفیت خالی را با هیدروژن پر میکنند به این ترتیب روغن اشباع شده جامد حاصل میشود که ماندگاری بیشتری دارد ولی ضرر های جبران ناپذیری بر بدن وارد میکنند .

اگر شما 2،000 کالری در روز بخورید، مقدار روزانه چربی اشباع شده 20 گرم در روز یا کمتر است. به عنوان مثال، شما ممکن است بر روی برچسب غذای مورد علاقه خود نگاه کنید و ببینید که دو گرم چربی اشباع را فراهم می کند. این توصیف می کند که چگونه غذا به میزان توصیه شده برای مصرف این مواد مغذی کمک می کند، در صورت مصرف 2،000 کالری در رژیم غذایی روزانه. همچنین در نظر داشته باشید که این ارزش ها توصیه ها هستند نه یک نسخه خاص برای سلامتی و یا غذای مناسب.

به منظور فراهم آوردن اطلاعات مفیدی برای تغذیه به مصرف کنندگان، اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) از یک رژیم 2000 کالری استفاده می کند که به عنوان مثال در قسمت برچسب های تغذیه ای است که اطلاعات مربوط به ارزش های روزانه و درصد روزانه (٪ DV) این یک توصیه برای مصرف 2000 کالری نیست. پس چرا FDA از 2000 عدد کالری در برچسب استفاده می کند؟ نه واقعا. FDA پیشنهادات در مورد راه های مفید برای استفاده از ارزش روزانه درصد و دیگر اطلاعات تغذیه بدون توجه به میزان کالری مصرف می کند. بدن انسان نمیتواند CLA را تولید کند و باید از طریق مواد غذایی آن را دریافت کند.

این چربی ;مقاومت به انسولین را زیاد میکنند.تحقیقات نشان داده اند که پروتئین متصل شونده به رتینول که مقاومت به انسولین را زیاد میکند; توسط این چربی ها ترشح میشوند.همچنین این چربی ها ریسک ابتلا به بیماریهایی مانند: دیابت نوع ۲،فشارخون; سکته مغزی; سرطان پستان و سرطان روده بزرگ و آلزایمر را افزایش میدهند. بعنوان مثال برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، بسیار مفید است. و در تشخیص سکته های قلبی بسیار مفید است. با استفاده از این رقم، اطلاعات تغذیه ای که ارائه شده است برای مخاطبان گسترده مفید است.

نکته : همیشه سعی کنید که از روغن هایی که دارای مقادیر زیاد چربی های اشباع نشده مونو هستند استفاده نمایید زیرا این روغن ها به پایین آمدن کلسترول خون کمک می کنند. مقادیر روزانه شما ممکن است بسته به نیازهای کالری شما بالا یا پایین باشد . شما می توانید “10٪” را در ستون “٪ Daily Value” ذکر کنید. این اطلاعات در یک ستون در سمت چپ برچسب نشان داده شده است.

مقادیر روزانه درصد در یک ستون در سمت راست نشانگر Nutrition Facts Label ذکر شده است. این نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا مصرف میشود و تنها کافی است یک قاشق دانه چیا را در یک لیوان آب ریخته و یک نصف لیمو به آن اضافه کنید؛ پس از ۱۰ دقیقه میتوانید نوشیدنی خود را مصرف نمایید. غذاهایی که 5 درصد DV را از مواد مغذی خاصی تامین می کنند، به عنوان کمترین میزان مصرف می شوند و کسانی که 20 درصد DV را تشکیل می دهند یا بیشتر در نظر گرفته می شوند.

توصیه هایی برای چربی های اشباع (20 گرم) و کلسترول (300 میلی گرم) تغییر نکرده است، در حالی که مقادیر زیر یا برای مواد مغذی مورد نیاز در نسخه های جدیدتر از برچسب های تغذیه ارائه شده است. کبدی که دچار نارسایی شده باشد، قادر به تولید مقادیر کافی فاکتورهای لخته شدن خون نیست. اگر٪ مقدار روزانه ذکر شده برای فیبر 25 درصد باشد، سپس غلات غذای فیبر بالا است. اگر غذای مورد نظر شما 200 کالری در هر وعده دارد، ممکن است کالری کمتر از رقیب شما باشد، اما غذای کم کالری نیست.

شما همچنین می توانید ادعاهای مربوط به مواد مغذی را بررسی کنید. سپس ستون٪ Daily Value را بررسی کنید تا ببینید کدام غذا بیشتر از مواد مغذی مورد نیاز شما و کمترین مواد مغذی که شما ندارید بیشتر است. مکمل های منیزیم می توانند برای مقابله با استرس کمک کنند و به همین دلیل منیزیم را “ریلکس کننده بزرگ ” می نامند! جگر همچنین مسئول متابولیسم داروها ، هورمون ها و داروها ، به علاوه کمک به ساخت پروتئین های لازم برای لخته شدن خون است. جگر یا همان کبد در بدن انسان ها و حیوان ها به پردازش کردن غذای هضم شده، پاک سازی سموم و یا داروها از خون، ذخیره کردن موادی مانند آهن، ویتامین، گلوکز و سایر مواد مغذی است.

به عنوان مثال، اگر غلات مورد علاقه خود را تبلیغ می کند که منبع خوبی از فیبر است، می توانید مقدار پروتز روزانه را در برچسب های غذایی تغذیه مشاهده کنید تا ببینید که آیا غذای فیبر زیاد یا غذای کم فیبر است. برای هر مواد مغذی، برچسب تعداد گران یا میلی گرم که یک خدمت از آن غذا را فراهم می کند را لیست می کند. چرا چربی خون یک عامل خطر بیماری عروق کرونر قلبی است؟ افزایش چربی خون، احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی را افزایش میدهد، زیرا زمان افزایش کلسترول خون چربی در سطح رگ رسوب میکند و رسوب چربی موجب تنگ شدن عروق و به دنبال آن کاهش خون رسانی میشود بنابراین قلب نمیتواند خون غنی از اکسیژن به اندازه کافی دریافت کند، بنابراین فرد مبتلا به بیماریهای قلبی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید